Philips HD5720/30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD5720/30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Rudi65 03-03-2012
Geschreven voor: Philips HD5720/30

Dramatisch apparaat, in anderhalf jaar 3 x stuk. Reparatie met vervangende koffiezetter door e-care: verschimmeld leenapparaat! Klachten: koude koffie, koude koffie en koude koffie...Gekocht bij Douwe Egberts, service mag je zelf regelen met Philips...Volgens Philips krijgen we nu ons geld terug, het is er na bijna 2 weken nog steeds niet. Ondertussen belt e-care dat ze het leenapparaat weer willen omruilen... Philips gebeld, een ronduit onbeschofte dame weet ons te vertellen dat het zeker 2 tot 3 weken duurt voor je je geld terug hebt. Was onze mening over de afhandeling van Philips eerst nog positief, nu in dezelfde categorie als e-care. Beide geven blijk van een grote minachting voor de klant en leveren een ronduit slecht product. Voor ons reden genoeg om nooit weer te kiezen voor Philips

richielion 05-05-2012

Reden voor mij om dit apparaat niet aan te schaffen.

M.v.g.
Dhr. van Leeuwen

petjez 12-10-2010
Geschreven voor: Philips HD5720/30

Fantastisch apparaat dat er ook nog eens mooi uitziet. Werkt zeer eenvoudig, ook foor 2 kopjes tegelijk. 2 boilers, dus altijd heet water en koffie tegelijk.

Voor 400,= excl. btw besteld door te Googlen naar de goedkoopste prijs: http://www.makrodagdeal.nl/Philips-Espressomachine-HD-5720

Erg tevreden.

onsrijt 01-02-2010
Geschreven voor: Philips HD5720/30

Ik vind het een mooi apparaat en de koffie is lekker. Echter de koffie is niet erg heet. Wat me echter het meeste opvalt is de herrie die het apparaat maakt. Ik heb hierover contact gehad met Philips en ze hebben het apparaat opgehaald en een apparaat in bruikleen gegeven. Maar het apparaat maakt nog steeds veel herrie.

gbathoorn 06-09-2009
Geschreven voor: Philips HD5720/30

Een verademing deze Philips.
Eindelijk heerlijke warme koffie in de juist doceerbare hoeveelheid. Heb hem nog maar een paar dagen en ben nu al overtuigd van de kwaliteit en het bedieningsgemak. Heb overigens het vermoeden dat deze Philips een broertje is van een DeLonghi.

Zes jaar lang was het behelpen met een AEG CaFamosa Espressoautomaat. Deze viel van ellende uit elkaar en toen de zekeringen uit de meterkast vlogen tijdens een reinigingsbeurt vond ik het welletjes.

Geniet nu weer van een kopje koffie !!!

cor1 15-05-2008
Geschreven voor: Philips HD5720/30

ik heb dit espresso apparaat nu 3 maanden in mijn bezit. Betrouwbaarheid tot nu toe 100%. De smaak van de koffie is erg goed. De instellingen zijn zeer uitgebreid zoals 11 maalgraden waarmee het aroma van de koffie perfect in te stellen is. Het menu werkt erg invoudig: sterkte kiezen met pijltjes toetsen, hoeveelheid water kiezen dmv 3 knoppen met voor geprogrammeerde keuzes. Temperatuur is op 2 standen instelbaar en is heet genoeg.
Het stoompijpje voor het opschuimen van melk werkt goed. Een aantal keren oefenen en het lukte mij perfect schuim te maken (neem wel volle melk) Reservoir voor bonen en water is groot genoeg. Schoonhouden is eenvoudig (apparaat spoelt zelf): 100% aanrader.

Hans070 12-03-2008
Geschreven voor: Philips HD5720/30

Heb hiervoor een Krups gehad (die heeft het 2,5 jaar gedaan) en daarna een goedkope Inventum (met het idee, zo'n ding leeft toch niet lang, waarom zou ik veel geld uitgeven). Dat bleek toch duurkoop, want die Inventum was al binnen een half jaar kapot. De zetgroep lekte en het werd een enorme ergernis.

Toen besloten om dan toch maar voor een duurder apparaat te gaan, met (hopelijk) meer kwaliteit. Deze Philips bevalt me, na ruim vier maanden, echt heel goed. De koffie is heerlijk, de koffiemolen is mooi stil en het opschuimen van melk voor de cappucino gaat echt heel eenvoudig. Je kunt de maling goed instellen, net als de koffiesterte, -hoeveelheid en -temperatuur.

Kortom een tevreden klant. Goed apparaat en nog mooi bovendien (vind ik). Het rode gedeelte is bovendien echt van metaal, maar de zijkanten zijn helaas wel van plastic.